sobota, 11 lutego 2017

Event Walentynkowy 2017

Witajcie myszki!
Nadszedł czas na dosyć długo wyczekiwany Event Walentynkowy!
W tym poście postanowiłam wam go opisać, powiedzieć co ja o nim sądzę i o co w nim chodzi. :)

Tak właśnie wygląda mapka eventowa:

O co chodzi w evencie?
Na początek prosicie o całusy obojętnie jakie myszki, i w lewym rogu ekranu wyświetlają nam się pojedyncze litery/cyferki, które podpowiadają nam, kim jest nasza "walentynka", następnie musimy napisać login tej myszki na chacie, podejść do niej i dać jej całusa. Wtedy dostaniecie różne rzeczy z ekwipunku oraz serce. Co do eventu trudności nie powinny mieć myszki grające na Transformice ponad rok, ponieważ jest to ten sam event co w tamtym roku. Ja osobiście czekałam na coś nowego, ale mimo to event mi się podoba. Musicie tylko uważać, by nie trafić na niemiłą myszkę.


Co możemy dostać za serca?
10 serc - stary tytuł Tajemniczy Wielbiciel
15 serc - truskawka 
20 serc - stara kula szamana
40 serc - stara odznaka z różą
60 serc - stary tytuł Mój Mały Cukiereczek

Dodatkowo doszła jeszcze nowa rzecz do ekwipunku:
Są to płatki róż, które przez parę sekund lecą za naszą myszką dając piękny efekt, tylko według mnie trwa on trochę za krótko.

A wy co sądzicie na temat eventu? Jak wam się podoba? :) 

~Myszorka9


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz