środa, 1 lutego 2017

KONKURS

KONKURS PLEMIENNY!

Nadszedł czas ogłosić zapowiadany już od długiego czasu KONKURS! Myślę, że nie będzie on trudny, bądź skomplikowany wręcz na odwrót- głównym jego celem jest, aby do naszego plemienia dochodziły nowe myszki. Trzeba będzie zaprosić jak najwięcej myszek, a żebyście mieli dużo czasu, konkurs będzie trwał aż tydzień! Zaczynacie dzisiaj (01.02) a zakończenie konkursu będzie tydzień później (08.02) o godzinie 18.00. Tutaj taki krótki regulamin konkursu:

1. Mysz biorąca udział w konkursie MUSI należeć do naszego plemienia
2. Nie zapraszamy myszy z nieadekwatnym levelem (mniejszym niż 20)
3. Nie denerwujemy się, jak przegramy.

Dodatkowo, żebyście nie mogli nas oszukać, trzeba będzie podać nick myszki, którą się zaprosiło, więc proszę pamiętać nazwy graczy, aby powiedzieć je nam jak będzie aktywny jakiś z adminów. Teraz przejdźmy do nagród:

1 miejsce: 120 serków
2 miejsce: 50 serków
3 miejsce 30 serków

Myślę, że nagrody nie są złe, a konkurs wcale nie jest trudny :D Więc jeśli ktoś miałby ochotę wziąć w nim udział proszę się do nas zgłosić (do mnie lub innego admina w TFM lub tutaj w komentarzu). Będzie się tutaj tworzyła taka lista osób biorących udział i zebranych przez nich pkt, licząc że jedna mysz to jeden punkt :D  POWODZENIA!
~Myszankaaaaa


Uzkytkowni: 3pkt (chyba)
Norbita: 6pkt
Kubulekkk: 11pkt

1 komentarz:

  1. myszanka ja zająłem 3 miejsce użytkowni wiec ja chyba tez dostaje punkty za:
    -3 punkty jako nagroda
    -2 punkty za to ze zająłem podium w konkursie blogowym (czy tam plemiennym)
    Jak dodasz punkty to dzięki :)
    (jakby co pisał Dawidoseri)

    OdpowiedzUsuń